RUSZA KOLEJNA EDYCJA KAMPANII „POZORY MYLĄ, DOWÓD NIE”
„Odpowiedzialny sprzedawca” – to hasło V edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, realizowanej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Celem tegorocznej odsłony programu jest niezmiennie edukacja sprzedawców w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Działania prowadzone będą z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej.
„Odpowiedzialny sprzedawca” – to hasło V edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, realizowanej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Celem tegorocznej odsłony programu jest niezmiennie edukacja sprzedawców w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Działania prowadzone będą z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej.
Dziś w siedzibie Komendy Głównej Policji odbyła się konferencja prasowa inaugurująca V edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Jej celem jest zwrócenie uwagi sprzedawców, ale również świadków sprzedaży w sklepach, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości. Założenia i cele kampanii przedstawili podczas konferencji mł. insp. Anna Kuźnia - Zastępca Dyrektora Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, Danuta Gut - Dyrektor Biura Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie oraz Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
więcej na temat kampanii na stronie KGP >>> TUTAJ <<<